niedziela, 3 marca 2019

Siedemnasty Kącik Muzycznych Róż

Kochane Różyczki,
Przed Wami kolejny Kącik Muzycznych Róż Jako tematykę przewodnią wymyśliłam piosenki, których nienawidzicie (z różnych względów)
I tak, pierwsza głos zabrała Flossia, pisząc: „Może to dziwne, ale uważam, że taką prawdziwą niechęcią można darzyć tylko piosenkę kogoś kogo się lubi. Więc tym razem nie będę się powstrzymywać przed wrzuceniem piosenki Lany Del Rey. Wydaje mi się, że wysyłałam już kiedyś do MR coś z jej ostatniego albumu i znów utwór z tej płyty, który osobiście uważam za najgorszy utwór na albumie i ogólnie w jej karierze i obecność potomna Johna Lennona go nie ratuje”
Czasem tak mam, że włączę piosenkę i wystarczy chwilą bym mogła ocenić, czy będę tego słuchać do końca czy przełącze na coś innego. Nie zraziłam się opinią Floss, włączyłam piosenkę i wytrzymałam... Minutę. I przypomniało mi się, że nie lubię jej głosu. Jeżeli to jest najgorsza piosenka, to może inne bym jakoś zdzierżyła, ale tej i ja mówię stanowcze nie.

Druga była dora123. Pisałyśmy wcześnie na czacie o siostrach Godlewskich. Dlatego też Dorcia napisała mi tak: „Kochana, a więc masz te paszczury, napiszę tak nie dość że nie można tego słuchać to i oglądać, są okropne, sztuczne i mają CBT - całkowity brak talentu, do czegokolwiek. Mam nadzieję, że nie uciekniesz jak zobaczysz te wybryki natury”
Wieczór śmiałam się z tego CBT <3 Ale tutaj przynajmniej wytrzymałam cały "filmik", bo piosenką raczej nie można tego nazwać. Jakbym była mała to rozpłakałabym się na ich widok. Miałam taką ciocię, która miała nos jak Baba Jaga i takie włosy jak gniazdo. I się tak do mnie uśmiechała niby to słodko. Ryczałam za każdym razem. Gdybym te maszkarady zobaczyła z X lat temu, to chyba spałbym przy zapalonym świetle. Coś strasznego. Jak można mieć takie usta jak glonojady... I jak można tak psuć świąteczny czas!

Trzecia Diss zdradziła, że nie musi daleko szukać, ponieważ jest zespół, którego niestety ale każdej jednej piosenki nie lubi, a jadąc samochodem ma ochotę coś uderzyć, choć myślę, że to delikatne słowo. Na szczęście istnieje coś takiego jak zmiana tego, czego się słucha. O co chodzi? O Enej, a że nienawiść obejmuje naprawdę wszystkie piosenki, to Diss podsyła nam pierwszą lepsza, w tym przypadku Symetryczno-Liryczną.
Akurat osobiście nie mam nic do tych chłopaków. Nie jestem wielką fanką, ale i nie przełączam jak lecą. Niech sobie tam będą, ale rozumie, że ktoś za nimi nie przepada. To tak jak ja w następnej propozycji :)

Z mojej strony poleci piosenka, która denerwuje mnie jak mało co. Co zabawne, nawet nie wiem dlaczego. Po pierwszych dźwiękach po prostu mnie coś trafia. Nie wiem czy to głos, czy tekst tej piosenki, ale po prostu nie mogę.

I to by było na tyle :) Mam nadzieję, że jeszcze wszystkie żyjemy! Wierzę, że tak, dlatego mogę wrzucić Wam kolejne ogłoszonko z mojej strony.
Do piątku, 8.03 chciałabym Was prosić o kolejne piosenki, tym razem tematyka to Kobiety. Chodzi mi w niej o śpiewające kobiety, ale także o twórczynie tekstów. Nie ma być tutaj ani grama chłopa, w końcu 8.03 to Dzień Kobiet, dlatego tak "uczcijmy" ten dzień. Język jest tutaj dowolny, możecie mi podesłać dosłownie wszystko, ale z kobietami na czele. No to co? To chyba nie jest trudne :)
Następną tematykę, jaką przewiduje to piosenki losowe. Coś nowego? Coś ostatnio odkryłyście? Pokażcie co tam u Was słychać, muzycznie oczywiście. Na zgłoszenia czekam do 15.03.
A tymczasem, do spisania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz