niedziela, 10 marca 2019

Osiemnasty Kącik Muzycznych Róż

Drogie Różyczki,
Dziś obchodzimy Dzień Mężczyzny, ale dwa dni temu to my miałyśmy swoje święto. Z tej właśnie okazji powstała tematyka naszych Muzycznych Róż. Prosiłam Was, by to kobiety były górą i żeśmy żadnego faceta nie uświadczyły. Wiem, w realnym życiu jest to bardzo trudne, dlatego chociaż tutaj mogłyśmy zaszaleć :D Rozpisałam się, ale wciąż testuję pisanie postów na smartfonie, ponieważ komputer odmówił posłuszeństwa (tak średnio kilka razy w roku). Jak widzicie, nasze kąciki jednak dalej są :) Dobrze, już nie przedłużam i przechodzimy do utworów.

Dla Flossi wybór był oczywisty. Przesyła nam solowy projekt Sharon den Adel i jej zdaniem to złoto. Pisze, że piosenka ta ma nieco feministyczne brzmienie, a na pewno zauważa siłę kobiet w brutalnym męskim świecie. 
Powiem szczerze, że jak dla mnie to czegoś tutaj brakuje. Nie jestem żadną znawczynią, nie oszukujmy się. Ale jak dla mnie ta piosenka mogłaby brzmieć lepiej. Głos głosem, ale wydawało mi się, jakby nie trafiała w muzykę. Może to taki mój dzień, ale... Myślałam, że się zakocham a tutaj no po prostu czegoś mi brakuje :(

Annemiek przesyła nam to. 
a mogę napisać tylko Wow. Poważnie. Jak klikałam w link to nie myślałam, że czeka tam na mnie taki tekst, taki delikatny głosik i taka cudowna muzyka. Sam tekst wydawał mi się, jakby był o kobietach. Tak, może mi się wydawało, ale słyszałam tyle emocji, że idealnie to podpasowało. Dziewczyny, klikajcie i przesłuchujcie. To jest jakaś perełka. Ja do teraz jestem w szoku. Ileż to jeszcze perełek człowiek ma do odkrycia? A życia tak mało :)

Myślę, że Camelie długo tego szukała, ale poratował ją serial. Jaki? Oczywiście, że Glee. Napisała jeszcze: "chciałaś no men to masz no men". A piosenka jest od kobiety o tym, jak świetnie radzi sobie bez mężczyzn.
No to na końcu filmiku mamy malutki spoiler haha. Czy mi się wydaje, czy kolejny raz słyszymy ten utwór w serialu? ;) Ale nie powiem, wykonanie przepiękne. Tylko strasznie denerwowała mnie ta krótka sukienka hahaha. Powiedzcie, że Wy też na to zwróciłyście uwagę :D No i na miny Rachel <3 Koniecznie musicie to zobaczyć!

To tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że znalazłyście coś dla siebie :) 
Następna kategoria, którą już ogłosiłam, to losowe. Wierzę, że macie coś, co chciałybyście pokazać reszcie. Śmiało :) Na te utwory czekam do 17.03, standardowo do północy. 
Do spisania wkrótce :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz