niedziela, 31 marca 2019

Ranking Aktywności - Marzec



Stety nie-stety to nie jest Prima Aprilisowy żart.


Nasz klub wrócił do polowań na puchary. Jak część z Was pamięta, walki klubowe wymagają szybkiej mobilizacji i dokładnego czytania wiadomości klubowych. Z tego powodu wróciły też rankingi aktywności, które mają nam pomóc i nas zmotywować. Pamiętajmy: więcej pojedynków to więcej dolarów co przekłada się na łatwiejsze podnoszenie statystyk własnych a wyższe statystyki pozwalają wygrywać pojedynki z silniejszymi paniami i obronić się przed tymi, które nas wyzywają. Koło się zamyka a my wracamy do tradycyjnej formy posta na blogu pod koniec lub na początku miesiąca.

Jestem miło i pozytywnie zaskoczona. Po pierwsze, podczas mojej nieobecności AM wprowadziło kilka zmian. Są to m.in. stały dochód z pojedynków, które do tej pory były warte 0$, malinową lalę dla pań, którym skończyły się przeciwniczki i 15% zysku z wygranej z panią o niższym poziomie. Nie wiem czy to przez to, czy przez ogólne zimowe uśpienie AM, ale Drogie Panie, budzimy sie. Marzec się skończył więc oficjalnie nie ma już wymówek na "nie chce mi się bo jest zimno". (Odnosi się to też do mnie więc proszę śmiało na mnie krzyczeć. Nie obrażę się)

Sedno powyższego akapitu jest następujące: Ranking został wywrócony do-góry-nogami i trochę go nie poznaję. Ogólna liczba pojedynków jest wyższa co bardzo mnie ucieszyło i za co wam serdecznie dziękuję. Liczba różyczek, które tworzą ranking też jest wyższa więc moje gratulacje drogie panie! Mam nadzieję, że uda nam się wspólnie pilnować aby ta aktywność nie spadła. Jeżeli jeszcze to czytacie to mam też świadomość tego, że właśnie przewróciłyście oczami ponieważ już kiedyś robiłam comeback a potem nie było kontynuacji. Tym razem ustawiłam budzik raz w miesiącu żeby nie zapomnieć. Liczę też że będziemy sobie wzajemnie przypominać o tym, że nowy miesiąc idzie :)

A teraz sam ranking:

Liczba różyczek w rankingu: 26
Liczba ⚔ w tym miesiącu: 36 062 ⚔
Średnia liczba ⚔ w rankingu: 1 387 ⚔
Średnia liczba ⚔ w klubie: 801.38 ⚔
Średnia liczba ⚔ w rankingu na różyczkę w rankingu na dzień: 44.75 ⚔/dzień



Jeżeli znajdziecie jakąś literówkę czy błąd to proszę o wybaczenie ale język mojego komputera to w tej chwili ESP i o ile udało mi się przywrócić polskie znaki w klawiaturze tak ogólny jezyk dalej jest ESP więc pomimo tego że się uczę to jednak gdyby ktoś wiedział jak to się naprawia to proszę o pomoc :)

Wasza
StarszaSzeregowa Cam ^^

~~~~~~~~~~~~~
Bez względu na to jak bardzo ranking się przestawił to bonus od Cam zawsze pojawi się na końcu posta. Tak było, jest i będzie :)

W tym miesiącu na tapetę idą mądrości życiowe.

Jeżeli masz taką możliwość to mów ludziom dobre rzeczy i chwal ich za to co robią. Dla Ciebie to jest chwilka a drugi człowiek poczuje się doceniony i zmotywowany do dalszej pracy. Dodatkowo daj mu poczucie, że to co robi jest ważne oraz, że wykonuje to dobrze. Z doświadczenia wiem, że nie ma znaczenia, czy jesteś prezesem NGO, dyrygentem, zwykłym szarym pracownikiem czy matką z 3 dzieci. Doceń ludzi, którzy pracują z Tobą, powiedz im coś miłego, że podoba Ci się sposób w jaki zrobili to czy tamto albo ze jesteś pod wrażeniem jak wyszło to czy tamto. Nie przejmuj się, że chwalisz szefa. Często ludzie narzekają na to że pracodawca ich nie docenia. Zrób krok na przód. Tacy ludzie też potrzebują motywacji i pochwały a raczej nad nimi już nikt nie stoi. Postaraj się zwrócić uwagę na to czego inni nie dostrzegają. Uwierz mi, warto, a dobro wróci do Ciebie szybciej niż ci się wydaje.

Znalezione obrazy dla zapytania make someone smile

Jeżeli doczytałaś do tego miejsca to wiedz, że właśnie sprawiłaś, że się dzisiaj uśmiechnę :)
Proszę wyślij mi opinię zwrotną co myślisz o tym poście :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz